Lediga jobb

 

Ekonom & administratör, 80-100%.

Nu söker vi dig som vill bli en del av Credos missionsarbete med att nå ut med Jesus i skol- och studentvärlden!

Som ansvarig för ekonomin och administrationen i Credo har du en central roll och är en del av Credos sköna medarbetarteam. Tjänsten erbjuder goda möjligheter att utvecklas både yrkesmässigt och personligt genom fortbildning och mentorskap. Vi erbjuder flexibla arbetstider med möjlighet att jobba viss del på distans. Tjänstgöringsort är Stockholm.

Arbetsuppgifter

  • Löpande bokföring och betalningar.

  • Lönehantering.

  • Budgetarbete.

  • Arbeta med- och ta fram årsbokslut.

  • Ekonomisk rapportering.

  • Utveckling av ekonomiarbetet.

  • Systemadministrering; exempelvis databas och medlemsutskick.

  • Vara en del av Credos team-möten och medarbetardagar.

Erfarenhet

  • Vi ser gärna att du har erfarenhet av bokföring, redovisning och administration.

  • Meriterande med erfarenhet av lönehantering.

  • Inget krav på ekonomiutbildning men det är meriterande.

  • Inget krav på att du gillar kaffe men det är meriterande.

Urval sker löpande. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Ansökan och CV skickas till: kristian.hartman@credosverige.se

Frågor och mer information: 070-545 06 86.

Välkommen med din ansökan!